the spaceman says, "everybody look down", it's all in your mind

några dagar efter jag kommit hem ifrån stockholm så vandrar jag fortfarande runt som ett spöke. vilket inte är så konstigt eftersom varje dag har bestått utav minst två alkoholhaltiga drycker. men det är så det ska vara när man åker till huvudstaden med två partyprissar. att vi fick låna en egen lägenhet, nyligen fått studiebidrag och  vårkänslor var bara ett plus i kanten.
dimmiga bilder är allt jag fick med mig hem. ett äventyr vi inte kommer glömma på väldigt länge!
 
jag har inte kännt mig så glad som jag gjorde i torsdags kväll när vi lämnade globen. the killers gav mig en sådan lycka! vilken fantastisk konsert, alla gamla goa favoriter och det bästa från nya albumet. att få höra spaceman både i orginal och på piano slog allt. mer konfetti klippta till blixtar och mer brandon flowers till folket! vilken karl!!
puusss♥

Kommentarer
Postat av: Partyprisse nr: 1

HOHO Tunneln, tunnelbana, misslyckat gayclub besök, krigskoden, köttmarknad, ungkarls lya, THE FUCKING KILLERS <3 Det var nog inte så tokigt ändå!

2013-03-05 @ 15:18:34
URL: http://lindaswanesjoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0